KARTY USŁUG I ZADAŃ - usługi oraz zadania prowadzone przez Inspekcję Handlową
KARTY USŁUG:
- Mediacja między konsumentem a przedsiębiorcą
- Porady dla konsumentów
- Porady dla przedsiębiorców
- Rozpatrzenie sprawy przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim
- Skarga na niewłaściwą jakość produktu lub usługi
- Skorzystanie z listy rzeczoznawców do spraw jakości produktów lub usług
- Wpisanie na listę rzeczoznawców do spraw jakości produktów lub usług
- Wydawanie opinii na wniosek organów celnych
- Edukacja konsumencka
- Promocje i informacje
KARTY ZADAŃ:
- Kontrola legalności i rzetelności przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą
- Kontrola wyrobów wprowadzanych do obrotu w zakresie zgodności z zasadniczymi wymaganiami
- Kontrola wyrobów wprowadzanych do obrotu w zakresie ogólnego bezpieczeństwa produktów
- Kontrola substancji chemicznych i ich mieszanin
- Kontrola jakości paliw
- Kontrola artykułów przemysłowych
- Kontrola usług świadczonych konsumentom przez przedsiębiorców